LOOKBOOK

11 maj 2012

Hej hej

Hej hej! Det hände något fruktansvärt igår, något så fruktansvärt som att min dator pajat!!! Alla mina + eller - 5000 bilder är borta, min musik är borta och alla mina filmer är borta! D: Jag har varit så himla deppig hela dagen att jag knappt orkat göra någonting!!! Det värsta är ju mina bilder och jag hoppas verkligen att det går att fixa tillbaka!!! IAF, så har jag inte gjort så mycket idag annat än att gå i skolan och äta kakor hemma! I onsdags så tänkte jag berätta något som hände mig, men jag glömde det så jag tänker berätta det nu! Jag och några kompisar såg nämligen på en skräckfilm 'The Grudge' och när vi sett på typ halva så vågade jag typ inte se mer för jag vill gärna kunna gå och lägga mig utan att vara rädd! Sen toga jag min moped och körde hem och när jag kom in genom dörren så såg jag ingen i trappan eller i hallen så jag öppnade garderoben och tittade i spegeln och då såg jag "någon" bakom mig i spegeln (alltså min mamma)! Jag trodde seriöst att jag skulle få en hjärtattack eller nått sånt!!! Jag är verkligen en av dom där personerna som är rädd för det mesta! :P

Anledning till att jag berättar vrf min dator är paj är för att jag inte kommer att kunna lägga upp lika många inlägg som förut samt inte så många bilder! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar