LOOKBOOK

5 september 2012

My dreams right now


Som alla vet så har jag stora drömmar om att flytta till England och bo där, men jag tänker inte bara hoppa på ett flygplan till England så fort jag tagit studenten!! Utan jag tänker flytta ner till Stockholm efter studenten och gå någon slags mode högskola där i några år! Jag tänker bo i Stockholm och leva ut en del av mina drömmar där, jag tänker skaffa mig fina vänner, en liten mysig lägenhet och många vackra minnen! Men när jag gått klart högskolan så tänker jag packa ihop mina grejer och fly till England!
Där ska jag leva mitt liv och förverkliga resten av mina drömmar!!   

4 kommentarer:

  1. Your crazy friend saaannaa5 september 2012 kl. 19:19

    Dåååå måååsteee jag få komma och hälsa på :))))))))))))))))))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahahahahaha!!!!! JAAAAAAAAaaaaaaa det måste du ju!!!!!! :D

      Radera
    2. Your crazy friend saaannaa7 september 2012 kl. 17:45

      heheheheh jaaa :D

      Radera
  2. I don´t speak swedish so I had to translatit and I must say, your dream is fantastic! keep following it and then it will come true :)

    SvaraRadera