LOOKBOOK

3 november 2012

Horror movie with me, myself and I



Jaa, jag kommer ju inte våga somna ikväll iaf!!!!!!!!

Idag vaknade jag kl 14:00 och det har varit en väldigt slapp dag kan man säga!!

Jag tog en långpromenad på eftermiddagen och det är något med promenader på kvällen då himlen nästa är kolsvart som är så himla mysigt!!!
 En sak som är så dumt är att jag är en sådan här person som när det är mörkt ute tänker på alla möjliga hemska saker som gömmer sig i dom svarta skogarna. Ett exempel är när jag gick på den här långpromenaden idag med musik i öronen. Det kom upp alla möjliga scenarier som jag sett hända i skräckfilmer i mitt huvud. Men jag lät inte de påverka mig utan jag bara fortsatta att promenera medan jag sjöng extra högt för att få tankarna på annat!! 
Och till er i Hörnefors som hörde mig så ber jag så hemskt om ursäkt...!

Nu ska jag fortsätta att se på filmen. Ha det så bra!!

Ps. imorgon så ska jag åka till Umeå igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar